29november2010

Aaaaah så skönt det var att stå i duschen en halvtimme. Vilken tur vi har som bara kan ställa oss i en varm dusch eller lägga oss i ett varmt skönt bad när som helst, nästan så man blir lite avundsjuk på sig själv haha. Jag sitter i soffan och kollar ut på den fina snön nu, alldeles vitt ute. Det är så mysigt med all snö, trots att det är skitjobbigt med barnvagn osv. Min generation är ju inte uppvuxen med såhär mycket snö, hoppas Leon kommer ha vita vintrar och mycket snö på julafton!
Älsklingen är o solar o klipper sig och Leon sover middag. Jag skulle oxå vilja göra allt det, fast det va rätt skönt i duschen med hehe.

Vi ska packa här hemma idag och städa, för på onsdag åker vi till London (1dec-4dec). Det ska bli skönt att få bo på hotel och bli lite upppassad. Mmm jag älskar hotelfrukost. Sen ska vi dricka afternoontea eller hur det nu stavas. Det är jag, Lasse & Leon sen lasses syrra + hennes kille som åker. Vi ska hälsa på deras lillaysyrra Hedvig, hon har flyttat dit ett par månader för att jobba. Det är på hennes hotel vi ska bo. Kul!

Jag längtar massor till onsdag iaf!!!  \\ Jejje

Kommentera här: