Fyndat !!

Oj oj oj, äntligen har jag köpt med något ifrån min lilla shoppingrunda.
Tappa inte andan nu Sarah ;)

Har spejjat på några krukor ett tag, eller jaa hela sommarn.... Men tyckt att priset varit för högt.
Så idag var de nersänkta till ett MYCKET rimligt pris.

En elvisp var ja även tvungen att införskaffa, då våran har levt ett hej dundrandes partyliv med en väldans massa bulldegar på nacken.

Så en glad babymama finnes i soffan ikväll :)

1 Mamma och mormor <3:

skriven

Inte bara en stolt babymamma , en blivande stolt storebror som nu inte behöver hålla i vispen , han kan ju nu hälla i alla goda ingredienser mycket lättare :=) Ser fram att få smaka era nybakade bullar med nya elvispen!!! Kram

2 Mamma till 4:

skriven

Shopping kan göra vem som helst glad:)!

Svar: Dom flesta iaf, bara jag som har svårt o shoppa för att GÖRA mig glad haha.Det är iof bra, då "depp-shoppar" jag sällan ;)
Jennie

Kommentera här: