Inspiration

Snart är dags o fylla barnens (och även min) höst/vinter garderob. Leon kommer förmodligen kunna ha samma vinterjackor o termosar som förra året. Men han hade de även året innan, så jag är liiiiite trött på de.

Så det blir nytt för han i år har jag bestämt mig för. Vet dock inte om ja ska satsa på overall eller jacka+termosar o ha i kylan o snön?
Men en väst till hösten lutar det åt iaf.
Även till Smilla behövs det en hel outfit då hon inte har något i ytterplagg som klarar av kylan. Overall till henne?

(Kläderna på bilderna är från H&M, är inte så förtjust i deras tjejkläder då det är väldigt mycket HelloKitty som jag är aningens allergisk mot. *prosit )

1 Sarah Fredriksson:

skriven

Vill också ha en väst till grabbarna, men ingen rekommenderar mig att köpa det då de inte används ofta då det antingen är för varm lr kallt. Men satan så snyggt det är! ;p

Kommentera här: