Det blev ingen bra morgon

KaksbkspcbdmamaalsbvzvqjjdlåxääamaabbsnalskslalkalalbVzvcscxkl!!!!!!!!!

Rent ut sagt. Fy vilken tuff morgon (förmiddag!?) det blev med Leon. Hade en känsla redan när vi skulle börja klä på oss att det inte skulle bli bra. 
Påvägen till dagis så kom L på att han inte hade med (en av alla sina tusen) leksaksmobiler, de var ungefär där det började balla ur. Jag har en regel, (som jag tror gäller alla?!) och det är att INGA egna leksaker tas med till dagis/förskolan. 

~ glad familj innan morgonen kaos ~

Han vände om o skulle minsann hem o hämta den. Och var det låst skulle han ha sönder saker (mina) först. Och det hela slutade med tjafs o skrik o en 4åring cyklandes åt ena hållet o mamman åt andra. Gaaaah!!  
Tillslut kom vi fram till dagis o där fick två ur personalen dra Leon ifrån mig , medans jag hörde Smilla gråta på andra sidan gården på sin avdelning. 

Så då har vi alla gråtit vid denna dagens dagislämning. Jag hann knappt utanför grinden innan mina tårar rann... I hate it!! 


1 Sarah:

skriven

Usch så jobbigt det är!

2 Sarah:

skriven

Usch så jobbigt det är!

Svar: Ja verkligen. Tur att de dagar som är bra överväger ;)
Jennie

Kommentera här: