Det blev en shoppingtur

Gokväll!Kom hem från jobbet för en stund sen o sitter nu i soffan. Äntligen kan ja säga.Idag har jag fart runt hela dan.... Hann med en tur på Maxi i fm med Maria. Där blev det lite expressshopping i några butiker o sedan en brunch på Espressohouse. Så gott, blev en laxbagel o vaniljlatte för mig. Mums fillibabba.
Blev en liten såkallad hissselfie haha.. vi blir som 14 på nytt varje gång vi umgås <3
 
 Min kollega fick ta en snabb bild, mest för o visa min nya jacka jag hitta på Vero Moda idag. Att de va 20% på hela köpet gjorde ju köpet självklart. 
Och jag har även tvättat bilen o fikat med mamma. En klart bra dag! Nu blire lite häng i soffan innan jag förflyttar mig till sängen. Jobb imorn igen o sen en ledig helg att se fram emot. Hej på er
1 bryshään martin:

skriven

fan så annorlunda du ser ut jennie :O!!!! ska bli kul o träffas snart igen, ja ser med fett annorlunda ut, börjar få skägg haha

Kommentera här: