Det blev en dag i stallet

Lagom när kidsen åkt iväg så blir jag krasslig. Så hela lördagen låg jag i sängen för o orka följa med nya jobbet ut på kvällen. Hela Nelins möttes upp vid Enoteket, där åt jag en svingod oxfilé. Tillslut var de bara jag o syrran kvar (hon jobbar också där) och vi fortsatte natten på de relativt nya stället Kopparhammaren. 

Två syrror ute på galej. Är vi lika??

O så i söndags fick jag förstås äta upp min utgång på lördan. Attans. Jag följde iaf med syrran o hennes dotter ut till stallet. Så en heldag i solen där o bara ta de lugnt i friska luften var riktigt skönt. Men idag fick jag sjukskriva mig, är så trött o ont i halsen, huvudet mm. 
Ännu en dag i sängen med andra ord. Hoppas bli bättre till kvällen för då är det IFK match som jag vill se... 

Bara hoppas. Avslutar inlägget med en hästselfie på mig och Torsten haha. 



1 Anonym:

skriven

"Lika" söta 😉

Kommentera här: