Det blev djupa tankar

...eller njaaa låt er inte luras av rubriken haha. 
Jag hör ofta nuförtin att jag borde skaffa facebook.

Det kommer frågor som: 

- när ska du skaffa fejjan nu rå?
-  i don knööw, svarar jag. 
- de är klart du måste ha. Om du ska träffa nån. (Översättning: kolla upp alla snygga killar haha!!) 

Såhär är jag nu - helt oviss om hela livet. Kort sammanfattat hehe. 

Har DU facebook? Eller andra sociala saker så som kik, instagram eller Badoo? 

Jag har bara instagram nu. Det är kul o så men ibland känns de som om man missar massa events när man inte har facebook. Är det som alla säger: allt händer på facebook? 



1 Sarah Fredriksson:

skriven

Hållet med -det är på fb man får veta vad som händer ;)

2 tessan :

skriven

Ja du. Vet inte om man träffar just han på fb. Jag har i alla fall inte gjort det. Jag har insta och fb. Någon baddo eller annan dejting sida har jag inte men det är nog för att jag är feg o i te vågar. Och att jag är trött på skamliga förslag som jag hör att andra får. Men man ska göra det som känns bäst. Men som Sarah skrivet det är på fb man många gånger får reda på vad som händer. Men jag har faktiskt haft planet om att ta bort min fb.

Svar: Ja herregud alla förslag på såna sidor. Framförallt badoo, en kollega har det o det skrivs ju sjuka saker direkt. Uh!
Många som säger just så "jag funderar på att ta bort fejjan.."
Det är bara göra det. En vanesak. Ja har varit utan 4 år nu. Men som sagt all info om fester el events kommer ju där nuförtin... Hmm
Jennie

3 Maria O:

skriven

Jag tycker om när man blir inbjuden på olika evenemang typ klädbytar dagar. Annars tycker jag instagram tar över mer och mer:).

Svar: Mm kan hålla med, känns som att man missar just såna saker. Finns ju inte hemsidor idag utan många har ju bara e fb sida
Jennie

Kommentera här: