Nej nej nej

Igår ringde klockan vid 05.30.


Jaha varför, undrar ni nyfiket nu va???

Jo jag o Sanna skulle stå på bakluckeloppis ihop. Så vid 07:00 var vi på plats i kön in till parkeringsgarage. Där stod vi fram till eftermiddagen. Det var första gången jag stod på en loppis, ska absolut göra om det. Lätt värt o bli av med mitt "skräp" som tydligen gjorde många andra glada. 

Fick även sällskap av Leon nästan hela dagen där. Han ville stå o sälja, såfort jag närmade mig skickade han iväg mig haha. Det var en himla trevlig dag och första gången jag var borta från Lilly sådär många timmar dagtid. Det hade gått bra för Niklas, men jag tyckte synd om honom för Lilly har varit sjuk hela helgen. Feber o snorigt värre..... så han hade det inte lätt med henne. Hon va rätt tuttig på mig när jag kom hem då jag fortfarande ammar.

Jag låg med i feber hela kvällen sen och natten. Och vakna upp sjuk. Får se hur den här dagen går med tjejerna hemma. Leon har med ont i huvudet säger han Här, hoppas få iväg honom till skolan......... Får se om jag måste ringa hem Niklas under dagen eller inte. 

På återseende! 

Nu blir det te & skinkmacka för mig.. Lindrar halsen lite

Kommentera här: