5 år sen min vilda Smilla kom

I morse vid 9-tiden gick vi in och väckte en tjej som sov djupt (inte så konstigt efter gårdagens festligheter)... Vi väckte henne med skönsång o paket. 

Smilla blir nämligen 5 år idag. Min fina tjej som vuxit så mycket sista året. 

Igår hade hon sitt första barnkalas som gick i prinsesstema. Det gick bra, jag hade gjort en prinsesstårta, rosa chokladbollar. Hade även gjort mig till med rosa maränger i fredagskväll som jag lät stå kvar i ugnen över natten. De blev goda och fina (ja jag provade en innan jag gick o la mig...)
Så på lördagsmorgonen när jag skulle börja med tårtbotten så satte jag på ugnen..............



Hallå? Ja ni har med glömt vad som fanns i ugnen va? Trotts att ni läste det för 6 sekunder sen typish...... Så en hel plåt va bara att kasta. Men de gick ingen marrängnöd på alla prinsessor på kalaset som tur var. 

Nu är det en vääääldigt trött mamma här då jag passade på att bjuda hem lite vänner igårkväll när vi ändå var i kalastagen.... Så klockan var slagen över 03 inatt när jag kom i säng. Uh. 


Kommentera här: