En förälders mardröm. Typ

När Smilla döptes fick vi 2 nappburkar, som nu återanvänds till Lilly. Perfekt. Tog mig bara dock 2 månader att komma på den idén haha...... 


Den fyller ju sin funktion så länge..  ja den är påfylld. 

Inte tom. Då blir det lätt panik och man får ta nödlösningar som att ta en napp ur skötväskan - vilket är ABSOLUT förbjudet. För tänk er den paniken som uppstår när jag varit tvungen att rusa hemifrån och inte hunnit gå igenom skötväskan. Så jag tror att det finns nappar i den när vi är på bortaplan. Pjuuuuh ingen situation jag vill utsätta någon förälder i. 

Tack för mig. 


Man blir lätt lurad av locket..
Ohnooooooo
Mamma i panik
Bebis som väntar ovetandes om det blir en napp eller ej...
1 Lillemmish - mode - inspo - mamma:

skriven

så fiin skål för nappar =)

ha en underbar fredag
kram

Svar: Tack! Passar bra i övriga hemmet hihi
leonsmammas.blogg.se

Kommentera här: