Slut på denna helg

Så var de redan söndagskväll. Jag ligger i skrivande stund i ett bubbelbad med tända ljus. Se om de dämpar huvudvärk , vet iof vad den beror på: alldeles för lite sömn o så stresshuvudvärk på de..... 


Ingen bra kombo. 

Denna helg har varit lugn, igår tog vi en sväng till Marmorbruket. Tog med en termos kaffe o lite fika - alla nöjda. Och idag har pappan i huset födelsedag så vi har firat honom lite smått. 
Nä nu ska jag njuta av badet o sen skulle vi se den nya Baywatch filmen, jag råka visst somna ifrån den igår. Så ett nytt försök idag........ Jag törs inte lova att det inte blir en repris på igår. 


Hörs! 

Höstens färger förbryllar
En ska lära sig saker på utflykter....
Obs: i 5min fick jag ligga här innan bebisen i huset kallade på sin mamma.... "tuuuuuttee....."
1 Sandra Rosén Dahlgren:

skriven

Jobbigt med huvudvärk (och huvudvärksorsakerna), men låter i alla fall som en mysig helg :)!

Svar: Ja det är aldrig kul med huvudvärk. Tack de va en mysig helg :)
leonsmammas.blogg.se

Kommentera här: