Livet

Jag har tappat motivationen till att blogga. Vet inte vad jag ska skriva om längre... I ena stunden vill jag inte blotta mitt liv och bilder på kidsen såhär, man vet ju aldrig vad det rör sig för folk på nätet liksom. Så har jag tänkt starta en ny blogg ibland, men då går jag miste om hela min början. Står så himla mycket om Leon o Smilla när de va bebisar ju. 


Vad önskar ni som läser min blogg? Ibland har jag rekordmånga som läser - Vad är det som lockar er? 
Ni får gärna kommentera, anonymt med såklart. 

Ha en fin fredag! 

1 Mariasofiakarlsson.blogg.se:

skriven

Alltid kul att läsa om någon man känner :). Känner precis som dig. Skulle kunna skriva om så mycket tankar och saker som händer i mitt liv just nu. Men så vill man ju inte berätta allt heller :/. Jag läser gärna om vardagen och hur ni mår och gör:). Kram

Kommentera här: