Bil ischues

Vi har två bilar just nu, en BMW 320 och en Audi a3. 

De räcker gott o väl - MEN det är både för o nackdelar med dom. Jag för åka i bmwn för det är bara i den vagnen går in. Men den har inget bra ljud då stereon är trasig. 
I audin däremot så är ljudet bra plus att det är automat. Och jag älskar den i övrigt. 

Men bmwn är så trång för barnen där bak för det är sportstolar. Så 3 bilstolar går inte in.  Jag skulle vilja ha en 7-sitsig bil, märks nu när jag hämtar på skolan att man får säga nej till kompisar för det är fullt i bilen. Häromdan fick jag åka två vändor för att få hem alla haha. 
Men de här med 7 säten då, ALLA såna bilar är ju såååååå fula. Jag vill ändå glida med lite stil. Visst de finns ju Volvo xc90 men jag bajsar inte pengar , just sayin. 

Vi bytte in bmwn mot en rätt ny Volvo v70 och det kändes kanon. 3 stolar smackade vi in där bak och det fanns gott om plats över. Inte så underligt alla åker Volvo...... Men den krånglade så vi valde att byta tillbaka tyvärr. 
audin rymmer inte barnvagnen men en 8åring går in utan problem 😅


Är det någon som har något tips på mitt bilproblem?

Kommentera här: