Barnfria

Nästa vecka åker jag o N till Grekland. En resa som vi bokade när jag blev gravid... Så vi skulle ha en liten morot genom första bebistiden. Det har absolut inte varit en dans på rosor sista året, mycket prövningar och det ser inte riktigt ut som jag hade tänkt mig. 

Vet inte hur många gånger jag sagt att vi ska avboka resan - men nu är vi iaf där strax. Dags att packa väskorna och lämna alla 3 kidsen hemma. Det känns inte så tufft som jag trodde för min del, värre för Niklas som har ångest över att lämna Lilly en hel vecka... Vilket jag sa till han när vi bokade. Att vi har en liten 11månaders här hemma då..... Ja ja, på tisdag åker vi iaf. Det kommer säkert gå jättebra. Kidsen har vi delat upp lite hos olika under veckan, ingen som vill ha alla 3 i en vecka direkt haha. Förståeligt! 

Det ska bli skönt att åka iväg bara vi två. Hoppas det kan göra oss starkare och att vi kan prata i lugn o ro om livet och vad vi vill i framtiden..... 





Kommentera här: